Isnin, 10 Januari 2011

alkisah satu cita di malam ari.........

assalamualaikum..
arini tiba-tiba aku teringat kt mber-mber aku masa kt sek muadzam especially zaty, azian, zuraidah, jah, ayu, rohana n satu g ney xtau la dia ingt kmi ke x...
dia dok satu u gn aku tp hampeh xpnah jumpa2 pon...alasannyer sibuk...
klu balik bukit besar, nk contact pon susah...almaklumla sekarang dah cantik,seksi segala lah. ditambah pula gn pkwe y ensome la jugak gn tingginya...tp ada ku kesah semua tu...huhuhuhuhu

Aku igt g masa dia masuk form 4, wlpon aku ney xseramah member2 aku aku tegur gak..siap geng aku pggil dok satu tempat wlpon xkenal g masa tu..dia xigt masa tu..dah lama-lama dah jadi kepala besar..ikot suka dia jew..
ney y pling aku geram, bila aku add dia dlm fb mula2 dia add lpas tu dia remove..ngok ngek btol..xpe2..dunt worry...ada ari aku balas...
y pkwe dia plak satu pasal, bila mintak no fon xbg...mcm la aku nk kasi kt org lain..setakat nk msg tnya kabar..mana la nk tau dok satu u leh jumpa, klu mkn sekali...hampeh semua tu...aku pon ngok ngek gak bt pew mintak klu org xnk kasi  tp aku igt kwn-kwn...klu aku nk edar no dah lama aku edar..tp kau tu bkn popular sgt...klu kau popular pon aku xkesah xkuar dok aku pon nk vote ko..

moral : klu dpt kwn mcm ney lupakan jewla..xigt kwn kwn pon..kita jew dok igt kt dia, dia dah ada kwn baru lebih cantik pada kami kami ney...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan