Selasa, 16 November 2010

...salam aidiladha...Raya di perantauan..........

assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dengan ney saya CT BALKHIS BT ABU BAKAR
ingin mengucapkan  SELAMAT ARI RAYA AIDILFITRI kepada mber2 y mengenaliku n family y disayangi..
sedey xdpt beraya gn family kt kg tp xpe ada peneman iaitu NENG ( selaku rumateku), MIMI ( or nama manjanya mok )..
kwn2 y raya kt kg 2,igt2la aku..sambil makan igtla aku...

sayu  dgr takbir raya..
mendekatkan aku gn Yang Maha Pencipta..
aku xleh sedey2, aku kna tabah...
Perjuangan masih panjang..
Harapan emak n ayah y sentiasa menggunung..( insyallah kecik akan tunaikan,sayang mk n ayah ).

tgokla pic y kami tgkp sempena raya di perantauan
wlpon sedey ada gembiranya y mgubat hati.....




                                                               comey x???anak sapa la ney kn...


                                                              rumate ku ( neng )



mok gn aku..

                                                                  mimi ( mok )




                                                                   aku gn rumateku...jgn mrh









                                                 ........ TERIMA KASIH DAUN KELADI..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan