Jumaat, 18 Mac 2011

Rindu mEriNdu lak Kan

Rindu..
kenapa mesti rindu..
jwb jgn xjwb...huhuhu
rindu kt sapa..
kt awk??
xdk maknanyer
sebenarnya...sebenarnya..
pe ney cepat la gtau..
yang sebenarnya..
sebenarnya

saya rindukan zaman sek rendah, men n poli..
bkn saja rindukan sek tp kwn-kwn, guru-guru n sebagainya la..
bila agaknyer kita leh jumpa..
rindu bangat-bangat..
mesti kwan-kwn kita dah banyak kwan..
sapa nk tau nama sek n poli saya wak turun tgn..huhuhu
pe lak ke kena turun tgn..giler kew..
nk gtau, gtau jewla...
k mcmney

sek rndh ku SEK. KEB KAMPUNG JAWA
sek men aku seakan sama nama dengan nama poli aku
sek men : SEK MEN.KEB MUADZAM SHAH
poli lak : Politeknik sultan abdul halim muadzam shah ( POLIMAS )
mmg byk kenangan tercipta kt cni..
di cinila aku belajar segala-galanyer..
terima kasih semua..


TERBAIK LA DARI LADANG.......

 zaman poli

 masa jogging kt tasik darulaman


ari kelab pemasaran


                                                             n mber sek men n rendah


and THEN

sAyang AnDa SeMua

1 ulasan:

  1. love u so much my frenz....remember me,make me always laugh....not now but soon we will meet together..we will!!! i know it... :-)

    BalasPadam