Isnin, 28 Mac 2011

KemBali Bersama saYa lagi..

KEMBALI BERSAMA SAYA LAGI..
pe topik y paling best pagi ney..
intai-intai kejap..
bkn intai org mandi k..huhuhu..tu silap org k..

minggu lepas minggu y amat bz..
dengan MAC ( majlis anugerah canselor ) dan Eksplorasi MPSJ dan Program Mega Bakti Siswa
mmg dugaan..dua-dua wajib..berbelah dua badan ney..
alhamdulillah semuanyer berjalan dengan lancar..
walaupon xdpt hadir ke MAC, aku tahu majlis ney mesti berjalan dengan lancar..
tanpa ajk-ajk mgkin majlis ney mgkin xdijalankan..
first time kt upm aku nek lori duduk sekali gn peralatan ( meja, kerusi, basikal dll )
mmg bestla..penat tu mmg penat sbb lepas majlis ney pagi 26/3 dan 27/3 ada program lak kt MPSJ..
bayangkan pkul 6.30 dah tggu bas, bangun pon kena awl la..
tidak bas tinggal...alamatnye g sendiri la..
xnk la..saya xder kenderaan kt cini...
mmg best giler group 20, sume sempoi-sempoi..
tambah lak cik aishah y sempoi...
xketinggalan pulak semua group dari 5 zon..
anda semua y terbaik..tepuk tangan untuk diri sendiri..
terbaik dari ladang mn??
jawab jgn xjawab,,,
dari LADANG UPM..hehehehehe..

2 ulasan: