Ahad, 3 April 2011

PERASAAN

mcm xder perasaan je ney..
help me...tolong..tolong..
sape leh bantu...jgn tolong tengok udahla..
xnk la mcm tu..hehehehehe..
nape xder perasaan lak cik adik??
ce citer...ce citer...
sbb xtercalon abph kew..
xde makne klu saya tercalon..top pon x...
xnkla top2 sangat nanti hidup penat..
penat dengan ape??kontroversi la..
bt xphm la..
lek lu jgn mrh.cool...sok kita sama-sama psiko diri kita..
kita takut sapa y terpsiko...tengok jgn xtengok..
rasa kejap je kt cini..
kejap kau kata, lama gak tu,,
xpe nanti  cuti pnjg kita jumpa k..
kita dating 2...belanja??xdengarla kate pe??
belanja la..
belanja??nk makan pew??aiskrim bolehla..y seringgit tu..
ish3 xnk..klu dapat ayam kfc kew, mcdonals kew sedap kew..
amboi2 demand pulak..
xpe...aku belanja...ko bayar..
baru adil..
mana adil la...kita sama2 bayar, nk x??
ok gak..tp wak duit lebih..aku mkn kuat..hihihihi..
xpela..nanti aku tgkp ayam kg aku suwuh pekerja kfc masak..nak x??
xnk aku..keras...........lagipun pekerja kfc msti xnk..
surrender awl lagi..renyah( menyusahkan ).....
kita bincang nantila..
xpon mai makan nasi kt umh aku..
dijamin free...hehehehehe...
pe punyer citer la...
jumpa lagi part y akan datang..
citer dongeng..hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan